Wyświetl szczegóły problemu
| Identyfikator | Projekt | Kategoria | Widoczność | Data zgłoszenia | Data modyfikacji |
|---|---|---|---|---|---|
| 0000204 | Poland Rebuilding | Pozostałe | publiczny | 2024-03-29 01:31 | 2025-04-04 02:10 |
| Zgłaszający | HezoY | Przypisany do | michaleczeq | ||
| Priorytet | normalny | Ważność | poprawka | Powtarzalność | zawsze |
| Status | rozwiązany | Rozwiązanie | poprawiony | ||
| Platforma | PC | System operacyjny | Windows | Wersja systemu | 10 |
| Wersja produktu | 2.5.8 | ||||
| Wersja docelowa | 3.0 | Poprawione w wersji | 3.0 | ||
| Temat | 0000204: Problemy z ruchem AI oraz eskortą podczas transportu specjalnego | ||||
| Opis | Wepchanie AI między konwój ( https://streamable.com/vzu2ru ): Ruch AI potrafi na lewym pasie wepchnąć się między gracza (Który jedzie z całym konwojem po prawym pasie) przy zmianie ulicy dwupasmowej na zwykłą. (Pod koniec nagrania mała drobnostka, bo chyba się komunikaty lekko na siebie nakładają na tamtych zakrętach) Eskorta wjezdzająca w ruch AI ( https://streamable.com/f080jh ): Przód eskorty zamiast przeczekać aż ruch z naprzeciwka przejedzie, za każdym razem wymija budowe, nie zwracając uwagi na to czy coś jedzie. Ruch AI ignorujący eskorte ( https://streamable.com/1gikvc ): Gdy cały konwój przejezdza na czerwonym świetle, gdy po bokach skrzyżowania są zielone światła, ruch AI nie zwraca uwagi na jadące eskorty, i po prostu w nie wjezdza. | ||||
| Znaczniki | Brak powiązanych tagów. | ||||
| Pozycja błędu z pliku bugs.txt (każda lokacja w nowej linii) | Wepchanie AI między konwój ;[29/03/2024 01:19:31] (sec+0005-0006);22901.7;38.0587;-20921.2;-0.796111;-0.00948412 | ||||
| Rewizja modyfikacji (rev. XXX) | |||||
| Data zmiany | Nazwa użytkownika | Pole | Zmiana |
|---|---|---|---|
| 2024-03-29 01:31 | HezoY | Nowe zgłoszenie | |
| 2024-09-29 03:12 | michaleczeq | Przypisany do | => michaleczeq |
| 2024-09-29 03:12 | michaleczeq | Status | nowy => rozwiązany |
| 2024-09-29 03:12 | michaleczeq | Rozwiązanie | otwarty => poprawiony |
| 2024-09-29 03:12 | michaleczeq | Poprawione w wersji | => 3.0 |
| 2025-04-04 02:10 | michaleczeq | Wersja docelowa | => 3.0 |