Wyświetl szczegóły problemu

IdentyfikatorProjektKategoriaWidocznośćData modyfikacji
0000243Poland RebuildingMapapubliczny2025-04-29 23:09
Zgłaszającystasptas Przypisany domichaleczeq  
PriorytetpilnyWażnośćważnyPowtarzalnośćnie próbowano
Status zamkniętyRozwiązanienie do powtórzenia 
PlatformaPCSystem operacyjnyWindowsWersja systemu11
Wersja produktu2.5.12 
Temat0000243: crash gry na zjezdzie z drogi S3 zjazd w kierunku Gdansk
Opis

gra crashuje sie w poblizu zjazdu z drogi s3 na gdansk i prawdopodobnie szczecin dokladne miejsce jest pokazane na ponizszym zdjeciu pinezka na mapie pokazuje gdzie wystepuje crash

ZnacznikiBrak powiązanych tagów.
Dołączone pliki
206C27~1.JPG (231,524 bajtów)   
206C27~1.JPG (231,524 bajtów)   
Pozycja z pliku bugs.txt (każda lokalizacja w nowej linii)
Wersja REV modyfikacji

Aktywności

michaleczeq

2025-04-28 18:53

administrator   ~0000215

Dołącz do tego jeszcze swój game.log z momentu wystąpienia crasha. To pomoże zidentyfikować przyczynę problemu, oraz to czy jest on po stronie PR, czy też innej modyfikacji.
Bez tego będzie ciężko rozwiązać problem.

stasptas

2025-04-28 21:34

zgłaszający   ~0000217

00:01:14.245 : <ERROR> Attempt to create terrain transition between unsupported effects: /effect/eut2/water/eut2.water.rfx (/umatlib/legacy/terrain/water/water_river.mat) and /effect/eut2/dif_spec_weight/eut2.dif.spec.weight.tsnmapcalc.tg0.rfx (/umatlib/legacy/terrain/dirt_2_512.mat). uid: 0x2FED40B05F07B42
00:01:42.293 : <WARNING> [cargo_model_match] Body volume: 72.00 is bigger than trailer definition volume: 60.00, either bad trailer definition is linked or body volume is misconfigured (body: 'shortfm.scs.lowbed.body', trailer_def: 'trailer_def.scs.lowloader.single_2_sh.short')
00:01:57.113 : <ERROR> [traffic_trailer] Cannot find cargo 'cargo.jcb_pw125qe' definition, abort loading cargo on trailer with chassis model: '/vehicle/trailer_eu/scs_flatbed/flatbed_lod0.pmd'
00:02:07.333 : <ERROR> [traffic_trailer] Cannot find cargo 'cargo.jcb_mexc19ce' definition, abort loading cargo on trailer with chassis model: '/vehicle/trailer_eu/scs_flatbed/flatbed_lod0.pmd'
00:02:22.080 : <ERROR> [traffic] Too many license plate hookups (/vehicle/ai/oldbus/oldbus_wr.pmd)
00:02:29.075 : <ERROR> [traffic] Too many license plate hookups (/vehicle/ai/oldbus/oldbus_wr.pmd)
00:03:04.777 : <ERROR> [traffic_trailer] Cannot find cargo 'cargo.vol_ew240emh' definition, abort loading cargo on trailer with chassis model: '/vehicle/trailer_eu/scs_lowbed/ch_3_lod0.pmd'
00:03:08.696 : <ERROR> [tobj] Failed to retrieve metadata from file '/material/environment/building_reflection/building_ref_2.tobj'.
00:03:17.721 : <ERROR> [traffic] Too many license plate hookups (/vehicle/ai/oldbus/oldbus_wb.pmd)
00:03:18.336 : [used_vehicles] 1 used truck offers have expired (24 offers valid)
00:03:23.267 : <ERROR> [traffic] Too many license plate hookups (/vehicle/ai/oldbus/oldbus_wb.pmd)
00:03:34.667 : <ERROR> [traffic] Too many license plate hookups (/vehicle/ai/oldbus/oldbus_wr.pmd)
00:03:34.730 : <ERROR> Invalid texgen value detected! uid:0x34ef335fef00001
00:03:34.730 : <ERROR> Invalid texgen value detected! uid:0x34ef335fef00001
00:03:34.730 : <ERROR> Invalid texgen value detected! uid:0x34ef335fef00001
00:03:34.730 : <ERROR> Invalid texgen value detected! uid:0x34ef335fef00001
00:03:41.112 : <ERROR> [traffic] Too many license plate hookups (/vehicle/ai/oldbus/oldbus_wr.pmd)
00:03:49.703 : <ERROR> [gfx] Failed to assign pool segment (models) for incoming allocation of size 312840
00:03:49.703 : <ERROR> d:\buildbot\slaves\win_slave\final_build_ets2_154_windows_bin_steam_x64\build\prism\src\p3core\collections\arrays\arrays_base_impl.h(571): ??A?$array_t@Ur_buffer_segment_t@prism@@@prism@@QEAAAEAUr_buffer_segment_t@1@_K@Z: Index outside array boundaries: 255 >= 64

michaleczeq

2025-04-28 23:24

administrator   ~0000218

Było dodać cały log jako załącznik.
Z samego tego fragmentu wygląda to tak, jakby problemem mógł być model z AI (oldbus), który w tym krótkim fragmencie wywala sporo błędów.

michaleczeq

2025-04-29 22:47

administrator   ~0000219

Ostatnio edytowane: 2025-04-29 23:09

Sprawdziłem wskazany teren. Przeleciałem się nad nim w ME oraz przejechałem się tam w grze, i w żadnym z przypadków nie udało mi się wywołać w tym miejscu crash.

Jak już wcześniej wspomniałem - treść błędu sugeruje na problem z jakąś modyfikacją. Polecam sprawdzić to jeszcze raz dokładniej bez żadnych dodatkowych modów, i jeśli problem dalej będzie występował, to otwórz to zgłoszenie ponownie oraz dołącz tu nowy game.log jako załącznik.
Jeśli problem zniknie, to zalecam powolne dodawanie dezaktywowanych modyfikacji (po kilka) a następnie sprawdzanie, i jeśli problem wróci, to będziesz wiedział która modyfikacja powoduje problemy.

Historia zgłoszenia

Data zmiany Nazwa użytkownika Pole Zmiana
2025-04-27 23:19 stasptas Nowe zgłoszenie
2025-04-27 23:19 stasptas Dodano plik: 206C27~1.JPG
2025-04-28 18:53 michaleczeq Dodano komentarz: 0000215
2025-04-28 21:34 stasptas Dodano komentarz: 0000217
2025-04-28 23:24 michaleczeq Dodano komentarz: 0000218
2025-04-29 22:47 michaleczeq Przypisany do => michaleczeq
2025-04-29 22:47 michaleczeq Status nowy => zamknięty
2025-04-29 22:47 michaleczeq Rozwiązanie otwarty => nie do powtórzenia
2025-04-29 22:47 michaleczeq Dodano komentarz: 0000219
2025-04-29 23:09 michaleczeq Edytowano komentarz: 0000219