Wyświetl szczegóły problemu
Identyfikator | Projekt | Kategoria | Widoczność | Data zgłoszenia | Data modyfikacji |
---|---|---|---|---|---|
0000031 | Poland Rebuilding | Grafika | publiczny | 2021-05-23 20:28 | 2023-07-07 00:37 |
Zgłaszający | Danasek | Przypisany do | michaleczeq | ||
Priorytet | wysoki | Ważność | ważny | Powtarzalność | zawsze |
Status | potwierdzony | Rozwiązanie | otwarty | ||
Platforma | PC | System operacyjny | Windows | Wersja systemu | 10 |
Wersja produktu | 2.5 | ||||
Temat | 0000031: Czarne tekstury modeli | ||||
Opis | Witam przychodzę tutaj, ponieważ mimo instalowania PR 3 razy, sprawdzania wszystkiego mam problem z modelami. Najczęściej tyczy się to bilboardów, bo są po prostu czarne, ale również i niektórych modeli budynków (jak stacji benzynowych, gdzie jest również czerń oraz ich tak jakby poświata) oraz czasami przy znakach drogowych, dziękuje. | ||||
Znaczniki | Brak powiązanych tagów. | ||||
Dołączone pliki | |||||
Pozycja z pliku bugs.txt (każda lokalizacja w nowej linii) | |||||
Wersja REV modyfikacji | 9649 | ||||
istnieje kopia | 0000089 | zamknięty | michaleczeq | Niewidoczne nazwy na znakach + czarne firmy |
istnieje kopia | 0000088 | zamknięty | michaleczeq | Niewidoczne nazwy na znakach + czarne firmy |
istnieje kopia | 0000108 | zamknięty | michaleczeq | Czarne tekstury budynków, dróg oraz znaków z OpenGL |
|
Problem jest mi znany. Dzieje się tak gdy korzysta się z trybu OpenGL. Przy okazji zmienię też temat by bardziej odzwierciedlał problem :) |
|
Problem w tym, że jakoś szczególnie tego wyłapać się nie da bo to byłoby miliard screenów, Poland Rebuilding nadpisuje niektóre budynki, bo w Middle East jest czarno niekiedy, Red Sea to samo, Project Balkans to samo, głównie barierki, budynki czy przejścia graniczne więc pytanie do was jakie obiekty były podmieniane :D |
|
Nie tyle modele co wspólne tekstury. Wiem że istnieje o najmniej 1 mapa która odradza grę na OpenGL (czyli tym samym MacOS) właśnie w związku z czarnymi teksturami. A co do zgłaszania takich miejsc, nie chodzi mi tyle o fotografowanie ich wszystkich, a jedynie wysyłanie lokalizacji z dużym zagęszczeniem takich modeli. My przecież też możemy odpalić sobie grę w trybie OpenGL i je wyłapać, ale najpierw musimy wiedzieć gdzie najbardziej wadzą. Od momentu gdy ten problem został zgłoszony pierwszy raz, naprawionych zostało już setki takich tekstur (w zdecydowanej większości budynki). Widać to po wielu miastach gdzie dawniej przez ten błąd były one całkowicie czarne i tylko nieliczne modele były dobre. Dziś na szczęście jest to już na odwrót, i to te poprawne modele przeważają. Dlatego też powtórzę jeszcze raz. Jak Ktokolwiek grający na OpenGL zobaczy jakieś takie miejsce, gdzie zagęszczenie takich tekstur będzie bardzo duże, albo będzie się mocno rzucać w oczy, to wystarczy podać samą lokalizację dokładną, a my już resztę zrobimy. |
|
"Wiem że istnieje o najmniej 1 mapa która odradza grę na OpenGL (czyli tym samym MacOS) właśnie w związku z czarnymi teksturami." RusMap ma napewno problemy z OpenGL ale są to jedynie czarne obiekty w kszałcie X zamiast drzew po drodze i nie ładujący się krajobraz tylko skupisko czarnych kwadratów na niektórych odcinkach, co widać też na GPSie w postaci czworokątów, ale to nie ma nic wspólnego z PR więc tyle w temacie. "Rozumiem że bez PR na np. Middle East tekstury są OK?" Tak, Middle East jak i cały ProMods bez Poland Rebuilding działa, dopytywałem się na discordzie ProModsów i porównywałem widoki z załadowanym PR jak i bez. Postaram się jeszcze tych miejsc wyłapać i pozapisywać dokładniejsze położenia. |
|
Przejście Graniczne PL-CZ (Śląsk Cieszyński), czarne budynki i asfalt. |
|
@mavethee |
|
Cześć. Chciałbym zgłosić kolejne czarne tekstury występujące w Gorzowie Wielkopolskim. Nadmienię, że korzystam z MacOS. |
|
Jeżeli chodzi o treści na znakach, to ich póki co naprawiać nie będziemy przede wszystkim dlatego, że te znaki dążą do całkowitego usunięcia, a w ich miejsce w przyszłości pojawią się znaki szablonowe. |
Data zmiany | Nazwa użytkownika | Pole | Zmiana |
---|---|---|---|
2021-05-23 20:28 | Danasek | Nowe zgłoszenie | |
2021-05-23 20:28 | Danasek | Status | nowy => przypisany |
2021-05-23 20:28 | Danasek | Przypisany do | => michaleczeq |
2021-05-23 20:28 | Danasek | Dodano plik: ets2_20210523_202624_00.png | |
2021-05-23 20:28 | Danasek | Dodano plik: ets2_20210523_202643_00.png | |
2021-05-23 20:28 | Danasek | Dodano plik: ets2_20210523_163144_00.png | |
2021-05-23 20:28 | Danasek | Dodano plik: ets2_20210523_202423_00.png | |
2021-05-23 20:28 | Danasek | Dodano plik: ets2_20210523_202532_00.png | |
2021-05-24 00:29 | michaleczeq | Dodano komentarz: 0000010 | |
2021-05-24 00:30 | michaleczeq | Temat | brak pojawiających się modeli => czarne modele |
2021-05-24 00:30 | michaleczeq | Wersja DEV modyfikacji | => 9649 |
2021-05-24 00:31 | michaleczeq | Status | przypisany => potwierdzony |
2021-05-24 00:31 | michaleczeq | Temat | czarne modele => Czarne tekstury modeli |
2021-12-27 22:18 | michaleczeq | Powiązanie dodane | istnieje kopia 0000089 |
2021-12-27 22:19 | michaleczeq | Kategoria | Modele => Grafika |
2022-01-08 01:58 | michaleczeq | Powiązanie dodane | istnieje kopia 0000088 |
2022-04-18 02:02 | michaleczeq | Powiązanie dodane | istnieje kopia 0000108 |
2022-04-18 14:53 | mavethee | Dodano komentarz: 0000064 | |
2022-04-19 00:36 | michaleczeq | Dodano komentarz: 0000065 | |
2022-04-19 12:45 | mavethee | Dodano komentarz: 0000066 | |
2022-05-02 17:18 | mavethee | Dodano komentarz: 0000068 | |
2022-05-02 22:25 | michaleczeq | Dodano komentarz: 0000069 | |
2023-07-02 13:02 |
|
Dodano komentarz: 0000121 | |
2023-07-02 13:02 |
|
Dodano plik: Zrzut ekranu 2023-07-2 o 12.49.13.jpg | |
2023-07-07 00:37 | michaleczeq | Dodano komentarz: 0000122 |